Alle leietakere plikter å sette seg inn i bruken av huset (Ventilasjon, alarmer, lyd/lys, varmepumper, låse system og bruk av kjøkken).

  • Sette tilbake stoler og bord på den plass de tok de.

  • Tømme søppel fra kjøkken, bøtter rundt om i lokalene og toaletter og ha i nye søppelposer. Søppelet has i konteiner ute (nøkkel henger på kjøkken).

  • Toaletter skal vaskes etter bruk (toalett, vask og gulv).

  • Gulvene i alle rom som har vert i bruk skal kostes og søl skal vaskes opp.

  • Amfi skal ryddes. Vaskes og støvsuges om nødvendig.

  • Storsal må være ferdig ryddet/vasket til kl. 16.30 dagen etter arrangement.

  • Matsal kan etter avtale være vasket og klart mandag kl. 20.00 etter helgearrangement.

  • Kjøkken skal være ryddet og vasket (utstyr settes tilbake på rett plass).

  • Tomrefjord kino har ansvar for å ta vekk amfiet ved behov.

  • Toalettpapir, tørkepapir såpe søppelsekker og søppelposer finner dere på kjøkken ved storsal og lager bak hoved kjøkken.

  • Mopper, kluter og vaskemiddel finnes på lager bak hoved kjøkken.

  • Ved ødeleggelse av inventar har leietaker varslingsplikt og er erstatningspliktig.

  • Alle leietakere skal sørge for at huset er i den stand de selv ønsker å ta huset i bruk selv. Om Hus-styret ikke er tilfreds med leietakers opprydding/vasking vil det bli fakturert for vaskebyrå.

  • Nøkler kan hentes ettermiddagen før arrangement og leveres tilbake innen kl 17.00 dagen etter arrangement, eller etter nærmere avtale med utleier. Nøkkel hentes etter avtale med Tonje Eik tlf. 91798181.

Regler